هفته فرهنگی سردرود آغاز شد
هفته فرهنگي سردرود آغاز شد
با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد؛

هفته فرهنگی سردرود آغاز شد

هفته فرهنگي سردرود از پنجم تا دهم خرداد با مشارکت کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد اين شهر آغاز شد.
شناسه خبر : 47807 تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۵۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان آذربایجان شرقی، «مهدی قویدل» رییس شورای اسلامی شهر سردرود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: معرفی تاریخ، ظرفیت‌ها و توانمندی های سردرود در عرصه های مختلف، ارتقاء شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی، تقویت روحیه نشاط و افزایش حس تعلق خاطر شهروندان به شهر و مشارکت در مدیریت شهری از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد فرهنگی است.

وی اعلام کرد: افتتاحیه هفته فرهنگی سردرود پنجم خرداد همزمان با سالروز بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ  در محل تفرجگاه عینالی تبریز برگزار شد و اختتامیه آن 10 خرداد همزمان با میلاد امام رضا(ع) در محل پارک آنالار سردرود با حضور مسئولان استانی و اجرای برنامه های شاد خواهد بود.

قویدل با بیان این‌که برنامه های این هفته؛ با مشارکت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این شهر همراه است، افزود: استقبال از خادمین آستان مقدس امام هشتم، جشنواره بانوان کارآفرین، جشنواره صنایع دستی و تابلو فرش و برپایی غرفه تابلو فرش و همچنین برگزاری دومین جشنواره گوجه سبز سردرود همزمان با این هفته با هدف معرفی محصولات باغی منطقه پیش بینی شده است.

رییس شورای اسلامی شهر سردرود افزود: کلنگ زنی سومین فرهنگسرای سردرود، تاسیس 5 باب کانون فرهنگی هنری در مناطق حاشیه ای شهر با هدف ارائه خدمات فرهنگی اجتماعی در نواحی کم برخوردار شهر از دیگر برنامه های هفته فرهنگی سردرود خواهد بود.

گفتنی است، سردرود یکی از شهرهای آذربایجان شرقی است که در بخش مرکزی شهرستان تبریز واقع شده‌ و به پایتخت تابلو فرش جهان معروف است، گوجه سبز این شهر نیز یکی از بهترین و مرغوب‌ترین محصولات باغی کشور به شمار می‌رود.

کلمات کلیدی: فهما دهه کرامت