دختران فعال فرهنگی و آموزشی روستای قرطاول مراغه تجلیل شدند
دختران فعال فرهنگي و آموزشي روستاي قرطاول مراغه تجليل شدند

دختران فعال فرهنگی و آموزشی روستای قرطاول مراغه تجلیل شدند

دختران فعال فرهنگي و آموزشي روستاي قرطاول شهرستان مراغه به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و دهه کرامت با حضور مسئول کانون فرهنگي هنري مسجد تجليل شدند.
شناسه خبر : 48103 تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان آذربایجان شرقی، «خدیجه رزمی» اظهار کرد: دختران فعال فرهنگی و آموزشی روستای قرطاول شهرستان مراغه به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و دهه کرامت با حضور در منازل این عزیزان تجلیل شدند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد امام زمان روستای قرطاول مراغه گفت:زنان ایران اسلامی در برهه‌های مختلف از قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ گرفته تا دوران انقلاب اسلامی و بعد از آن در جنگ تحمیلی و تا به امروز، غیرتمندانه در میدان دفاع از کشور و انقلاب اسلامی حضور داشته‌اند و توانستند نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

رزمی با اشاره به فعالیت های فرهنگی و قرآنی در روستا،افزود: باید بیش از گذشته برای تقویت فرهنگ قرآنی تلاش و سهم‌ خود را برای تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب برای تربیت حافظان قرآن ادا کنیم.

قرطاول یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی با جمعیت حدود 4 هزار نفر در بخش مرکزی شهرستان مراغه واقع شده است.

گفتنی است این مراسم به همت و با تلاش بانوان فعال کانون فرهنگی هنری مشکات و کانون خدمت رضوی امام زمان (عج) روستای قرطاول انجام پذیرفت.

کلمات کلیدی: فهما