انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان کانون پرورش فکری و ستاد کانون‌های مساجد آذربایجان شرقی
انعقاد تفاهم‌نامه همکاري ميان کانون پرورش فکري و ستاد کانون‌هاي مساجد آذربايجان شرقي

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان کانون پرورش فکری و ستاد کانون‌های مساجد آذربایجان شرقی

تفاهم‌نامه همکاري مشترک ميان کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان و ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان شرقي به امضا رسيد.
شناسه خبر : 48140 تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۴۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان آذربایجان شرقی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی در آستانه فرا رسیدن اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان در محل خانه فرهنگ تبریز به امضا رسید.

 

«مرتضی شفیعی» مدیر ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد استان در جلسه‌ای به همین مناسبت، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با کانون پرورش فکری را زمینه ساز توسعه فعالیت‌های فرهنگی به ویژه در مناطق محروم، روستایی و مرزی استان اعلام کرد.

 

وی اظهار امیدواری کرد با هم افزایی ظرفیت‌های موجود، امکان ارائه خدمات بیشتر در حوزه‌های فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان مناطق مختلف استان فراهم شود و گفت: بهره‌مندی از ظرفیت هنر در ابعاد مختلف آن و شیوه های نوین و خلاقانه کار فرهنگی قطعا منجر به نتایج مثبت در تحقق اهداف دو مجموعه خواهد بود.

 

همچنین بینش، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سخنانی با ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم نامه تاکید کرد: ظرفیت‌های متقابل این دو نهاد فرهنگی با انعقاد این تفاهم‌نامه به افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های مشترک برای کودکان و نوجوانان منجر خواهد شد.

 

گفتنی است، در این جلسه در خصوص عملیاتی کردن مفاد تفاهم‌نامه از ابتدای فصل تابستان بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم اتخاذ شد.