شورای هماهنگی کانون‌های مساجد شهرستان هریس تشکیل جلسه داد
شوراي هماهنگي کانون‌هاي مساجد شهرستان هريس تشکيل جلسه داد

شورای هماهنگی کانون‌های مساجد شهرستان هریس تشکیل جلسه داد

جلسه شوراي هماهنگي و نظارت بر کانون‌هاي فرهنگي هنري شهرستان هريس با حضور مدير ستاد فهما آذربايجان‌شرقي برگزار شد.
شناسه خبر : 48607 تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۱:۲۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان آذربایجان شرقی، جلسه شورای هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان هریس با حضور مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری استان، فرماندار و امام جمعه هریس، فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد.

اعلام برنامه های جاری و پیش روی ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان، تبیین سیاست کاری در دور جدید فعالیت ستاد، تببین و تشریح رویکرد ستاد استانی در تاسیس و راه اندازی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با اولویت مناطق مرزی، روستایی و کم برخوردار از اهم مسائل طرح شده در این جلسه بود.

تشریح اصول مربوط به ساماندهی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان هریس، راهکارهای تجهیز کتابخانه های مسجدی، همفکری در راستای تدوین برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، علمی، ورزشی جوان محور با رویکرد توجه بیشتر به قشر نونهالان و کودکان از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

بنابر این گزارش، در این جلسه همراهی و هم افزایی نهادهای فرهنگی در اجرای برنامه های مختلف به منظور ارتقای کیفی برنامه های اجرایی با استفاده از ظرفیت و توان مردمی کانون ها در کنار حمایت های استانی و ملی مورد تاکید قرار گرفت.

همچنین برنامه ریزی برای ادامه جلسات هماهنگی با گردهمایی کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان و گفتگو در مورد مسائل مختلف کانونها از دیگر موارد تاکید شده در این جلسه بود.

کلمات کلیدی: فهما