رابطان کانون‌های مساجد شهرستان هریس گردهم آمدند
رابطان کانون‌هاي مساجد شهرستان هريس گردهم آمدند

رابطان کانون‌های مساجد شهرستان هریس گردهم آمدند

نشست هماهنگي و هم‌انديشي مدير ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان‌شرقي با رابطان کانوني شهرستان هريس برگزار شد.
شناسه خبر : 48641 تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۱:۲۷
به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان آذربایجان شرقی، نشست هماهنگی و هم‌اندیشی مدیر و کارشناسان مسؤول ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی با رابطان کانونی هریس با همراه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
مرتضی شفیعی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی(فهما) در این نشست با اشاره به برنامه های تدوین شده برای اوقات فراغت تابستان اعضای کانون های مساجد این شهرستان اظهار داشت: دوره های آموزشی تئاتر، سرود، مدیریت فرهنگی و کار تشکیلاتی، برپایی میزهای خدمت در تمامی شهرها و کارگاه های سواد رسانه‌ای در فصل تابستان اجرایی خواهد شد.
وی با بیان این‌که شهرستان هریس با 60 کانون فرهنگی هنری در مساجد شهری و روستایی از ظرفیت بالایی در اجرای برنامه های خلاقانه و مبتکرانه برای جذب کودکان و نوجوانان داراست، گفت: تفاهم‌نامه منعقد شده با نهادهای مختلف ظرفیتی برای بهره حداکثری کانون ها از خدمات رایگان دیگر نهادها فراهم آورده است.
همچنی علی قلیزاده کارشناس مسئول فرهنگی هنری ، حامد پاشازاده، کارشناس مسؤول ساماندهی و شبکه‌سازی کانون‌ها و مهدی ولیزاده، کارشناس امور مالی و اداری در توضیحاتی جداگانه به ارایه راهکارهایی در راستای بهبود فعالیت های کانون های مساجد شهرستان هریس پرداختند.
گفتنی است، در این جلسه علاوه بر تبیین و تشریح شیوه کار با سامانه بچه‌های مسجد، ثبت فعالیت‌ها، دریافت مجوزهای الکترونیکی، شرکت در دوره های آموزشی، به‌روزرسانی اموال کانون؛ آیین نامه شانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان، آیین نامه اوقات فراغت و پایگاه‌های قرآنی نیز تبیین شد.
کلمات کلیدی: رابطان فهما فهما