نیازمند همگرایی برای توسعه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هستیم
نيازمند همگرايي براي توسعه کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد هستيم
امام جمعه هادی‌شهر:

نیازمند همگرایی برای توسعه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هستیم

حجت الاسلام ناصري گفت: نيازمند عزم جدي و همگرايي براي توسعه فعاليت‌هاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان هستيم.
شناسه خبر : 48669 تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام «عبدالصمد ناصری» در جلسه شورای هماهنگی کانون های مساجد و افتتاحیه طرح اوقات فراغت شهرهای جلفا و هادی‌شهر با اشاره به لزوم همگرایی در توسعه فعالیت‌های فرهنگی اظهار داشت: تمامی نهادهای متولی حوزه فرهنگ باید یک هدف مشترک را دنبال کنند.

امام جمعه هادی‌شهر با اشاره به ظرفیت این شهرستان در حوزه فرهنگ و هنر خاطرنشان کرد: با اخذ تدابیر لازم و ترسیم ساز وکارهای مورد نیاز می‌توانیم از این ظرفیت عظیم در جهت پیشبرد برنامه های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منطقه بهره مند شویم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مرزی بودن شهرستان جلفا و هادی‌شهر گفت: در برخی از مناطق این شهرستان شبکه های تلویزیونی کشورمان قابل دریافت نیست، این در حالیست که شبکه های ترکیه و آذربایجان به راجتی و با کیفیت بالا در دسترس است.

حجت الاسلام ناصری با بیان این‌که حل و فصل این مشکل نیاز به همکاری همه نهادهای مرتبط و متولی دارد، افزود: آمادگی کامل خود را برای حمایت از برنامه های کانون‌های فرهنگی هنری منطقه اعلام می‌کنیم و در این راستا هیچ مساعدتی دریغ نخواهیم کرد.

امام جمعه هادی‌شهر با اشاره به این‌که بنده اعتقاد ویژه به کارکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرها و روستاها دارم، گفت: درخطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان نیز به موضوع طرح اوقات فراغت کانونهای فرهنگی هنری و لزوم حمایت نهادهای مختلف از این طرح خواهیم پرداخت.

کلمات کلیدی: فهما