دوره آموزشی «مدرسه تئاتر شبستان» در تبریز برگزار می‌شود
دوره آموزشي «مدرسه تئاتر شبستان» در تبريز برگزار مي‌شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی خبر داد:

دوره آموزشی «مدرسه تئاتر شبستان» در تبریز برگزار می‌شود

شفيعي گفت: نخستين دوره آموزشي «مدرسه تئاتر شبستان» به همت ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان آذربايجان شرقي(فهما) در تبريز برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 48821 تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۰۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان آذربایجان شرقی، «مرتضی شفیعی» مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: نخستین دوره آموزشی «مدرسه تئاتر شبستان» به همت ستاد فهما استان ویژه هنرمندان مساجد آذربایجان‌شرقی در تبریز برگزار می‌شود.

 

وی شناسایی، تقویت و پرورش استعداد های هنری اعضای کانون‌های مساجد را از مهمترین اهداف برگزاری این دوره آموزشی دو روزه دانست و افزود: این دوره با حضورراساتید برجسته کشوری به صورت تئوری و کارگاهی طی روزهای 10 و 11 تیر برگزار خواهد شد.

شفیعی اعلام کرد: فراخوان این دوره آموزشی طی روزهای گذشته منتشر شده و اتقبال خوبی از سوی هنرمندان مسجدی برای شرکت در این رویداد هنری صورت گرفته است و عموم علاقه‌مندان در رده سنی 14 تا 30 سال می توانند در رشته های چهارگانه این دوره آموزشی نام‌نویسی و شرکت کنند.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی گفت: این کارگاه آموزشی با تدریس «سید حسین فدایی» در رشته نمایشنامه‌نویسی، «حسین عالم بخش» در رشته کارگردانی، «فرهاد بشارتی و ابوالفضل همراه» در رشته بازیگری پسران، «آرزو افشار و مریم کاظمی» در رشته بازیگری دختران و «ساغر لطفی‌نژاد» در رشته تئاتر کاغذی همراه خواهد بود.

 

وی با بیان این‌که آخرین مهلت نام‌نویسی در این دوره آموزشی 5 تیر ماه است، افزود: عموم هنرمندان مسجدی فعال در هنرهای نمایشی می توانند برای نام‌نویسی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 04133339006 داخلی 112 تماس حاصل نمایند.

کلمات کلیدی: مرتضي شفيعي فهما