شورای هماهنگی کانون‌های مساجد شهرستان هوراند تشکل جلسه داد
شوراي هماهنگي کانون‌هاي مساجد شهرستان هوراند تشکل جلسه داد

شورای هماهنگی کانون‌های مساجد شهرستان هوراند تشکل جلسه داد

جلسه شوراي فرهنگي و هماهنگي برنامه هاي اوقات فراغت کانون‌هاي مساجد شهرستان هوراند باحضور بخشداران اين شهرستان برگزار شد.
شناسه خبر : 48822 تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۰۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان آذربایجان شرقی، جلسه شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان هوراند و آیین افتتاحیه طرح  اوقات فراغت با شعار «مسجد؛ کانون نشاط» با حضور مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هوراند، بخشداران، دهیاران و همچنین مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری این شهرستان در محل فرمانداری هوراند برگزار شد.

«مرتضی شفیعی» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی(فهما) در این جلسه اظهار داشت: حضور در جمع فعالان شهرستانی و دیدار چهره‌به‌چهره با مدیران مسؤول کانون‌های فرهنگی هنری یکی از سیاست های جدید ستاد فهما استان با هدف رصد موانع و مشکلات است تا به واسطه شناسایی نقاط ضعف و قوت، مسائل با لحاظ شرایط بومی هر منطقه برطرف شود.

وی با تاکید بر لزوم مردمی شدن فعالیت های فرهنگی خاطرنشان کرد: برنامه های خلاقانه فرهنگی با استفاده از ظرفیت بی‌بدیل هنر و متناسب با نیاز روز جوانان و نوجوانان در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بسیار مؤثر بوده و برای نیل به این مهم نیاز به مشارکت همه متولیان امور مساجد به دور از اختلاف هستیم.

شفیعی با اشاره به آغاز طرح اوقات فراغت با عنوان «مسجد؛ کانون نشاط» و برگزاری شانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان  گفت: امیدواریم کانون‌های فرهنگی هنری این شهرستان همراه با سایر کانون‌های فعال در استان با همت مضاعف در اجرای این طرح مشارکت داشته باشند.

 بنابراین گزارش، این جلسه با سخنرانی بخشداران شهرستان هوراند و با تبیین و تشریح برنامه های طرح اوقات فراغت توسط علی قلیزاده کارشناس مسئول فرهنگی هنری، ارایه مسائل مالی و اداری کانون‌ها از سوی علی زمان‌پیروزیان، کارشناس مسئول مالی اداری و تشریح مسائل مربوط به ساماندهی و شبکه‌سازی توسط حامد پاشازاده، کارشناس مسئول ساماندهی ستاد فهما استان ادامه یافت.

گفتنی است، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان‌شرقی در جریان سفر یک روزه به شهرستان هوراند، ضمن حضور در جلسه شورای فرهنگ عمومی، با امام جمعه این شهرستان نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

کلمات کلیدی: فهما اوقات فراغت