پایان تیر ماه؛ آخرین فرصت شرکت در مسابقه قرآنی «مدهامتان»
پايان تير ماه؛ آخرين فرصت شرکت در مسابقه قرآني «مدهامتان»
مدیر ستاد فهما آذربایجان‌ شرقی خبر داد؛

پایان تیر ماه؛ آخرین فرصت شرکت در مسابقه قرآنی «مدهامتان»

شفيعي گفت: مهلت شرکت عموم علاقه‌مندان در مسابقه قرآني مدهامتان تا پايان تيرماه سال جاري تمديد شده است.
شناسه خبر : 48951 تاریخ انتشار : ۸ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۰۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان آذربایجان شرقی، «مرتضی شفیعی» اظهار داشت: با توجه به تمدید مهلت ثبت نام شرکت در مسابقه قرآني «مدهامتان» تا 30 تير ماه، اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و دیگر مراکز قرآنی استان می توانند از این فرصت استفاده کرده و نسبت به شرکت در این مسابقه اقدام لازم را بعمل آورند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی(فهما) با اشاره به اینکه اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان تابستان نقطه اوج فعالیت کانون‌های مساجد است، خاطرنشان کرد: تمدیدمهلت شرکت در مسابقه مدهامتان،  فرصت مناسبی برای کانون های فرهنگی هنری مساجد است تا حضوری پرشور و حداکثری در این رقابت معنوی و قرآنی داشته باشند.

شفیعی ادامه داد: مسابقه قرآنی «مدهامتان» از جمله رویدادهای ویژه و مطرح قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد است که در دو مرحله استانی و کشوری و در سه رده‌ سنی زیر 7 سال (کودکان)، 7 تا ۱۶ سال (نوجوانان) و ۱۷ تا ۳۰ سال (جوانان) برگزار می شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی(فهما) افزود: این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز، استعدادیابی و معارف اهل بیت(ع) برگزار می شود.

وی با اشاره به رشته های جدید این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان گفت: امسال علاوه بر رشته های یاد شده، برای نخستین بار رشته های «مساجد و پایگاه های قرآنی» و «تولیدات هنری» اضافه شده است که کانون های مساجد می توانند فعالیت های ارزشمند خود را ثبت کنند.

شفیعی با بیان این‌که برگزیدگان استانی و کشوری مورد تجلیل قرار خواهند گرفت، افزود: علاقه‌مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت نام در شانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان به کانون فرهنگی هنری مسجد محل خود یا سایت بچه های مسجد به آدرس www.bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.