مسابقات قرآنی مدهامتان، فرصتی برای تربیت چهره‌های جدید قرآنی است
مسابقات قرآني مدهامتان، فرصتي براي تربيت چهره‌هاي جديد قرآني است

مسابقات قرآنی مدهامتان، فرصتی برای تربیت چهره‌های جدید قرآنی است

مديرکل اوقاف و امور خيريه آذربايجان شرقي مسابقات قرآني مدهامتان را فرصتي براي شناسايي استعدادها و تربيت چهره‌هاي جديد قرآني در کشور دانست.
شناسه خبر : 49339 تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۸:۱۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام «سیدشهاب‌الدین حسینی» از جشنواره مدهامتان، به عنوان فرصتی برای بروز و ظهور استعدادهای جدید قرآنی در استان یاد کرد و اظهار داشت: این مسابقات که در بطن مسابقات برگزار می شود؛ همواره چهره‌های جدید قرآنی را معرفی کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی تنوع مسابقات قرآنی در کشور را عاملی برای پوشش حداکثری فعالان قرآنی در شهرها و روستاها دانست و گفت: برگزاری مسابقات قرآنی از سوی نهادهای مختلف، علاوه بر ترویج معارف قرآنی در جامعه، منجر به پویایی مساجد، تحکیم پیوند قرآن و مردم و زمینه ای مناسب برای کشف استعدادهای قرآنی در محلات مختلف است.

حسینی با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان و استقبال علاقه‌مندان به خصوص نوجوانان مناطق محروم استان از این رویداد مهم فرهنگی و دینی خاطرنشان کرد: این مسابقه که سابقه 16 ساله در کشور دارد، فرصت بسیار مطلوبی برای ایجاد رقابت معنوی میان اعضا و فعالان کانون های مساجد است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با اشاره به تاثیر مثبت و سازنده انس با قرآن در زندگی انسان و اصلاح جامعه، از جوانان و نوجوان خواست این کتاب آسمانی چراغ راه زندگی خود قرار دهند و گفت: شرکت در مسابقات قرآنی به ویژه جشنواره قرآنی مدهامتان می تواند در رونق فعالیت های قرآنی مساجد اثرگذار باشد.

گفتنی است، علاقه‌مندان می توانند تا پایان تیر ماه جاری با مراجعه به کانون فرهنگی و هنری مسجد محل خود و یا عضویت در سامانه بچه های مسجد به آدرس  www.bachehayemasjed.ir در شانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان شرکت کنند.

کلمات کلیدی: مدهامتان فهما