کارگروه تخصصی جشنواره مدهامتان تشکیل جلسه داد
کارگروه تخصصي جشنواره مدهامتان تشکيل جلسه داد

کارگروه تخصصی جشنواره مدهامتان تشکیل جلسه داد

کارگروه تخصصي جشنواره مدهامتان با حضور مديران مسئول کانون هاي فعال قرآني شهرستان تبريز تشکيل جلسه داد.
شناسه خبر : 49403 تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۰۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان آذربایجان شرقی، جلسه کارگروه تخصصی جشنواره قرآنی مدهامتان امروز با حضور مدیران مسئول کانون‌های فعال قرآنی شهرستان تبریز به منظور بررسی آخرین وضعیت شرکت‌کنندگان در این رویداد و همچنین ارائه راهکارهای موثر برای مشارکت حداکثری علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره برگزار شد.

«مرتضی شفیعی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد آذربایجان شرقی(فهما) در این جلسه، بر مشارکت حداکثری اعضای کانون‌های فعال و تخصصی در جشنواره قرآنی مدهامتان تاکید کرد و گفت: کانون هایی که ابتکار عمل به خرج دهند و با شیوه های خلاقانه بتوانند بیشترین مشارکت را داشته باشند؛ حمایت و پشتیبانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه اولویت حمایتی ستاد استان از کانون های فعال و مبتکر، به ویژه در مناطق محروم روستایی و شهری است، افزود: سامانه بچه های مسجد بستر مناسبی فراهم کرده تا علاقه‌مندان قرآنی دورترین مناطق استان نیز بتوانند در این مسابقه بصورت مجازی شرکت کنند.

شفیعی ادامه داد: تمام فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در سامانه بچه های مسجد قابل رصد است، بنابراین انتظار ستاد استانی این است که مدیران مسئول کانون ها، نسبت به ثبت فعالیت های انجام شده در رواق های 12 گانه، اهتمام بیشتری داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد آذربایجان شرقی(فهما) خاطرنشان کرد: ستاد فهما استان با انعقاد تفاهمنامه های همکاری با نهادهای فرهنگی، رفاهی، آموزشی، ورزشی و هنری استان، سعی دارد امکانات لازم برای ارتقای کمی و کیفی فعالیت کانون‌های مساجد تحت پوشش فراهم آورد.

بنابر این گزارش، در این جلسه هر یک از مدیران مسئول کانونهای فعال قرآنی به ارائه نکته نظرات خود پرداخته و راهکارهای عملی خود در زمینه گسترش فعالیت ها با شیوه های جدید و همکاری بیشتر در جلب مشارکت اعضا برای شرکت در جشنواره قرآنی مدهامتان را مطرح کردند.

گفتنی است، جشنواره مدهامتان در رشته های قرائت با تحقیق، قرائت با تقلید، ترتیل، مفاهیم قرآن، معارف اهل بیت، اذان، حفظ کل و جزء سی، مکبری و قرائت نماز، مساجد به پایگاه‌های قرآنی و تولیدات هنری، کشف استعدادهای قرآنی در رده های سنی کودکان زیر ۷ سال، نوجوانان ۷ الی ۱۶ سال و جوانان ۱۷ الی ۳۰ سال در حال برگزاری است.

عموم علاقمندان می توانند با مراجعه و عضویت در سامانه بچه های مسجد به آدرس www.bachehayemasjed.ir در رویداد بزرگ قرآنی شرکت کنند.

 
کلمات کلیدی: مدهامتان تبریز فهما