برگزاری رویداد هنری ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی در آذرشهر
برگزاري رويداد هنري ۱۰ هزار شهيد آذربايجان شرقي در آذرشهر
به همت کانون ثامن الحجج؛

برگزاری رویداد هنری ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی در آذرشهر

همزمان با هفته حجاب و عفاف و در راستاي گرميداشت کنگره ده هزار شهيد آذربايجان شرقي نخستين رويداد هنري با موضوع ايثار و شهادت در آذرشهر برگزار شد.
شناسه خبر : 49405 تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۰۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان آذربایجان شرقی، همزمان با هفته حجاب و عفاف و در راستاي گرميداشت کنگره ده هزار شهيد استان آذربايجان شرقي نخستین رويداد هنري با موضوع ايثار و شهادت، حجاب و عفاف به همت کانون فرهنگي هنري ثامن الحجج (ع) و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي آذرشهر و کانون بسيج هنرمندان در محل پارک روبروي مجتمع فرهنگي و هنري آذرشهر برگزار شد.

بنابر این گزارش، این رویداد هنری با حضور بيش از ۳۵ از هنرمندان فعال در هنرهای تجسمي و ‌خوشنويسی شهرستان آذرشهر با خلق آثار هنري در موضوعاتي چون شهادت، ايثار،دفاع مقدس و حجاب و‌ عفاف همراه بود که با استقبال مردمی همراه شد.

همچنین خيرين کانون فرهنگي هنري ثامن الحجج (ع) شهرستان آذرشهر با همراهی کانون خدمت رضوي در تامين و اهدای يک سري جهيزيه کامل به نو عروس نیازمند منطقه همت گماشته و توانستند این زوج جوان را راهی خانه بخت کنند.

اعضای کانون فرهنگي هنري ثامن الحجج (ع) با همراهی خادمياران کانون هاي خدمت رضوي در تهیه ۸ قلم اسباب زندگی شامل؛ يخچال، ماشين لباسشويي، بخاري، اتو، اجاق گاز، جاروبرقي و تلويزيون به ارزش 400 ميليون ریال همت داشتند.

بر اساس این گزارش، کانون فرهنگي هنري ثامن الحجج (ع) شهرستان آذرشهر در راستاي حمايت خود از نيازمندان واقعي، اقدام به شناخت ظرفيت هاي بالقوه موجود براي استفاده از خدمات و حمايت هاي خيرين کرده اند تا در دیگر برنامه های خداپسندانه بتوانند یاري‌گر محرومان منطقه باشند.

«سه شنبه هاي مهدوي» و صلوات بر چهارده معصوم در مسجد امام زمان عج الله همراه با ختم یک جزء قرآن کریم نیز از دیگر برنامه های این کانون فرهنگی هنری در آذرشهر است که با استقبال مردمی مواجه شده است.