جلسه هم‌اندیشی رابطان کانون‌های مساجد آذربایجان شرقی برگزار شد
جلسه هم‌انديشي رابطان کانون‌هاي مساجد آذربايجان شرقي برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی رابطان کانون‌های مساجد آذربایجان شرقی برگزار شد

دومين جلسه هم‌انديشي رابطان کانون‌هاي مساجد شهرستان هاي استان آذربايجان شرقي برگزار شد.
شناسه خبر : 49595 تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۵۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان آذربایجان شرقی، دومین جلسه وبیناری رابطان کانونهای فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی امروز با حضور مدیر ستاد فهما آذربایجان‌شرقی، رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران مسئول رابط برگزار شد.

«مرتضی شفیعی» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی(فهما) در این جلسه با تأکید بر رویکرد ستاد با کانون های فعال شهرستانی اظهار داشت: تمام تلاش ها در این راستا است که امکانات و ظرفیت های موجود در دیگر نهادهای استان را به سمت کانون های فرهنگی هنری استان سوق دهیم.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه مختلف با تعدادی از نهادهای فرهنگی استان خاطرنشان کرذ: با انعقاد تقاهمنامه های همکاری با نهادها، زمینه استفاده حداکثری کانون ها از ظرفیت های موجود در استان را فراهم کرده ایم. 

شفیعی از مدیران مسئول کانون‌های رابط استان خواست تا ضمن اشتراک تجربه‌های مطلوب در عرصه فعالیت های فرهنگی و هنری در مساجد شهرستان خود، راهکارهای عملی و ابتکاری برای مدیریت خلاقانه فرهنگی در مساجد را بیان کنند.

مدیر ستاد فهما آذربایجان شرقی با اشاره به معرفی الگوهای فعال و موفق از سوی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، گفت: فصل تابستان و اوقات فراغت دانش‌آموزان بهترین فرصت برای فعالیت‌های مردمی و خلاقانه برای جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مساجد از مسیر کانون های فرهنگی و هنری است.

همچنین در این جلسه کارشناسان مسئول فرهنگی هنری و توسعه، ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به صورت آنلاین شیوه های ثبت فعالیت در سامانه بچه های مسجد را آموزش دادند. 

گفتنی است، در ادامه این جلسه هر یک از مدیران مسئول کانون های رابط به بیان پیشنهادات و نکته نظرات خود پرداخته و در پایان مدیر ستاد کانونهای مساجد استان به سؤالات طرح شده پاسخ داد.