مستند اوقات فراغت کانون‌های مساجد آذربایجان شرقی تولید می شود
مستند اوقات فراغت کانون‌هاي مساجد آذربايجان شرقي توليد مي شود

مستند اوقات فراغت کانون‌های مساجد آذربایجان شرقی تولید می شود

مستند فعاليت اوقات فراغت کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان آذربايجان شرقي با عنوان «مسجد کانون نشاط» توليد مي شود.
شناسه خبر : 50443 تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۷:۰۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان آذربایجان شرقی،  «مرتضی شفیعی» مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی(فهما) اظهار داشت: این مستند چد رسانه‌‎ای به سفارش ستاد فهما استان و به همت کانون فرهنگی هنری آرمان فرهنگ و هنر تبریز تولید شده و طی روزهای آینده رونمایی و منتشر خواهد شد.

وی معرفی توانمندی ها، فعالیت ها و برنامه های خلاقانه و مبتکرانه کانون های فرهنگی هنری مساجد در طرح های اوقات فراغت تابستان را مهم‌ترین هدف تولید این مستند 5 دقیقه‌ای دانست و گفت: تبیین نقش کانونهای فرهنگی هنری  در ترویج فرهنگی دینی، نمایش همکاری و هم افزایی نهادهای مستقر در مساجد و نهادهای متولی امور جوانان یکی دیگر از جلوه های این مستند خواهد بود.

شفیعی کمک به احیای نقش و جایگاه اصلی و اجتماعی مساجد را از دیگر اهداف تهیه این مستند عنوان کرد و افزود: تهیه این مستند به دست عوامل هنری فعال در یکی از کانون های فرهنگی هنری تبریز خود نشان دهنده ظرفیت بالای هنری کانون های فرهنگی هنری مساجد استان دارد که جا دارد بیش از این مورد توجه قرار گیرد.

وی اعلام کرد: این مستند به صورت ویژه فعالیت اوقات فراغت  5 کانون شاخص و فعال استان از جمله کانون فرهنگی هنری شهید اجاقی مسجد امیرالمومنین(ع)، کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین(ع)، کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء مسجد امام زمان(عج)، کانون فرهنگی هنری رهپویان یاس و کانون فرهنگی هنری ولایت مسجد فاطمه الزهرا(س) را معرفی خواهد کرد.

شفیعی افزود: امسال در قالب طرح ملی «مسجد؛ کانون نشاط» تاکنون بیش از 800 کلاس آموزشی اوقات فراغت کانون های مساجد استان در سامانه بچه های مسجد ثبت شده که قرار است پس از پایش و ارزیابی کانون‌های مجری اوقات فراغت کشور از 150 کانون برتر تقدیر به عمل ‌آید.

کلمات کلیدی: فهما اوقات فراغت