بازدید مدیر ستاد فهما آذربایجان‌شرقی از کانون های شهرستان عجب شیر
بازديد مدير ستاد فهما آذربايجان‌شرقي از کانون هاي شهرستان عجب شير

بازدید مدیر ستاد فهما آذربایجان‌شرقی از کانون های شهرستان عجب شیر

مدير ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان شرقي در جريان سفر به عجب شير از کانون فرهنگي هنري امام جعفرصادق(ع) اين شهرستان بازديد کرد.
شناسه خبر : 50671 تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۵۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان آذربایجان شرقی، «مرتضی شفیعی» مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی(فهما) با همراهی کارشناسان این ستاد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان عجب شیر از کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق(ع) این شهرستان بازدید کردند.

وی ضمن بازدید از بخش های مختلف این کانون؛ در جریان آخرین فعالیت های این مرکز قرار گرفت و در سخنانی اظهار داشت: کودکان، نوجوانان و جوانان اصلی ترین مخاطب کانون های فرهنگی هنری بوده و اجرای طرح های موفق برای آینده‌سازان جامعه نیازمند خلاقیت و ابتکار عمل هرچه بیشتر است.

شفیعی افزود: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد علاوه بر اجرای برنامه های خودجوش، بایستی در انجام  فعالیت‌های تربیتی و آموزش‌محور نیز دارای طرح و ایده‌های به‌روز و مبتکرانه مطابق با نیازهای مخاطبان خود باشند، ستاد فهمای استان نیز آماده حمایت از این برنامه ها و طرح های ارزشمند است.

وی خاطرنشان کرد: در برگزاری دوره های مختلف آموزشی؛ هیج تبعیضی میان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان وجود ندارد و هدف ما تحقق عدالت آموزشی میان تمامی شهرهای استان با در نظر گرفتن آمایش سرزمینی و نیورهای فعال مسجدی هر منطقه است.

 مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با اشاره به سامانه بچه های مسجد اظهار داشت: این سامانه به عنوان  زیست ‌بوم مجازی بچه‌های مسجد با هدف شناسایی، تربیت و بکارگیری خلاقیت های فرهنگی هنری بچه های مسجد با امکان رصد، پایش و ارزیابی اطلاعات راه‌اندازی شده است.

همچنین در ادامه این بازدید سعيد امجدي، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام جعفرصادق(ع) عجب شیر که به عنوان یکی از رابطان کانونی شهرستان نیز شناخته می شود؛ به ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های کانون در طول سال پرداخت.