ساختمان جدید کانون فرهنگی هنری معراج تبریز افتتاح می‌شود
ساختمان جديد کانون فرهنگي هنري معراج تبريز افتتاح مي‌شود

ساختمان جدید کانون فرهنگی هنری معراج تبریز افتتاح می‌شود

مدير ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان آذربايجان شرقي گفت: ساختمان جديد کانون فرهنگي هنري معراج مسجد حضرت علي(ع) تبريز به زودي افتتاح مي‌شود.
شناسه خبر : 51261 تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان آذربایجان شرقی، «مرتضی شفیعی» مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی(فهما) در بازدید از کانون فرهنگی هنری معراج مسجد حضرت علی (ع) منطقه مارلان تبریز از نزدیک در جریان پیشرفت طرح بازسازی عمرانی این مسجد و محل جدید کانون قرار گرفت.

وی ضمن بازدید از بخش های مختلف این مسجد؛ در جریان مشکلات و مسائل کانون معراج قرار گرفت و در سخنانی خاطرنشان کرد: شناسایی نیروهای مستعد در مساجد، ارج نهادن به زحمات مدیران مسئول و اعضا، ارزیابی کانون های فرهنگی هنری به منظور ارائه خدمات بهتر و حمایت از کانون های فعال و برتر از مهمترین اهداف حضور و بازدید میدانی در کانون های مساجد استان است.

شفیعی با اشاره به لزوم توسعه برنامه های تربیت‌محور در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یادآور شد: این برنامه ها باید مبتنی بر ذائقه و نیاز روز جوانان و نوجوانان بوده و زمینه جذب و حضور حداکثری آنان در مساجد را فراهم کند.

وی اعلام کرد: ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آماده همکاری و حمایت از برنامه ها و طرح های خلاقانه و مبتکرانه کانون‌های فرهنگی هنری استان بوده و طرح های کانونی در صورت ثبت در سامانه بچه های مسجد پس از رصد، پایش و ارزیابی مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

همچنین در ادامه این بازدید ارکان کانون گزارشی از فعالیت ها و برنامه های کانون فرهنگی هنری معراج  برای شش ماهه دوم سال جاری ارائه کردند و مقرر شد ساختمان جدید کانون فرهنگی هنری معراج پس از اتمام کامل پروژه عمرانی  همزمان با سالروز میلاد رسول گرامی اسلام(ص) در فضایی به متراژ ۸۰ متر مربع افتتاح شود.