کمک اهالی مسجد امام زمان منطقه خلیل آباد تبریز به ۱۰۰ دانش آموز بی بضاعت
کمک اهالي مسجد امام زمان منطقه خليل آباد تبريز به ۱۰۰ دانش آموز بي بضاعت

کمک اهالی مسجد امام زمان منطقه خلیل آباد تبریز به ۱۰۰ دانش آموز بی بضاعت

در آستانه بازگشايي مدارس، به همت اهالي مسجد امام زمان(عج) منطقه خليل آباد تبريز لوازم التحرير براي کمک به ۱۰۰ دانش آموز بي بضاعت تهيه و اهدا شد.
شناسه خبر : 51556 تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۰۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان آذربایجان شرقی، جمعی از نمازگزاران، اعضای کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت مسجد امام زمان (عج) کوثر شرقی تبریز، دست به دست هم داده و در آستانه بازگشایی مدارس، یکصد نفر از دانش آموزان منطقه محروم تبریز را خوشحال کردند.

مراسمی نیز در این مسجد با حضور حجت الاسلام اسکندری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سرگرد جدی از سپاه ناحیه مقاومت تبریز و علی قلیزاده کارشناس مسئول فرهنگی هنری ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی، مدیران مدارس و خانواده ها ترتیب داده شد، تا ضمن جریان سازی این کار خیرانه و انساندوستانه، از کمکهای خیران تقدیر و تشکر به عمل آید.

حجت الاسلام میکائیل اسکندری، رئیس  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در این مراسم با گرامیداشت یاد و نام شهدای 8 سال دفاع مقدس، اظهار کرد: دو نوع جهاد داریم که از اهمیت به سزایی برخوردار است ، یکی جهاد جانی است که شهیدان گرانقدر به آن مقام نائل شدند و دومی جهاد مالی است که امروزه خیران عزیز با درک موقعیت جامعه با اهدای مال خود انجام دادند.

همچنین، مدیر مسئولکانون قرهنگی هنری منجی عالم مسجد امام زمان (عج) در رابطه با این اقدام خیریه گقت: با درک موقعیت خانواده ها در تامین معاش و دغدغه خرید اقلام مدرسه ای، به همت و کمک خیران عزیز، به یکصد نفر از دانش آموزان منطقه محروم تبریز، هدایای اقلام مدرسه ای اهدا شده و علاوه بر آن بسته معیشتی نیز به خانواده های این دانش آموزان اهدا می شود.

قادر عزیززاده افزود: یک مورد جهیزیه و 4 عدد بخاری و 2 عدد ویلچر نیز جزو این کمک ها است که به افراد شناسایی شده به صورت مخفیانه اهدا می شود.

کلمات کلیدی: فهما تبریز