کانون‌های فرهنگی هنری مساجد پرچمداران جبهه فرهنگی هستند
کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد پرچمداران جبهه فرهنگي هستند
فرماندار تبریز

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد پرچمداران جبهه فرهنگی هستند

يونس فاتح با اشاره به ضرورت نقش‌آفريني فعالان فرهنگي مساجد در عرصه هاي مختلف اجتماعي گفت: کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد پرچمداران جبهه فرهنگي هستند.
شناسه خبر : 52260 تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۰۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان آذربایجان شرقی، «یونس فاتح»فرماندار تبریز در جمع فعالان فرهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی که در اختتامیه طرح های تابستانی اوقات فراغت و در مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز گردهم آمده بودند، اظهار داشت: جوانان مسجدی به عنوان عماریون ولایت، فرماندهان و پرچمداران جبهه فرهنگی هستند.

فاتح با اشاره به رشادت‌های جوانان مسجدی و انقلابی در طول 8 سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: انقلاب ما یک انقلاب مردمی و مقاومت محور بود و جوانان تعلیم یافته مکتب مساجد بودند و علاوه بر جبهه های جنگ در همه جبهه های علمی، فرهنگی و اجتماعی نام‌آور و مایه افتخار و مباهات هستند.

وی افزود: بازبینی و بازنگری در امور مربوط به حضور جوانان در عرصه های فرهنگی با رویکرد جوان محوری و پاسخ به نیازهای روز جوانان ، باید بیش از گذشته مورد توجه بوده و باید بتوانیم با هم افزایی و تعاملات سازنده زمینه های لازم را برای حضور و اثرگذاری بیش از پیش نسل جوان جامعه در مساجد فراهم کنیم.

فرماندار تبریز حرکت بر مبنای توسعه فرهنگی و تولید نیروهای ولایت مدار و انقلابی را یکی از مهمترین انتظارات و مطالبات عمومی از مساجد دانست و گفت: فرماندهان بزرگی همچون سردار شهید سلیمانی از نمونه های بارز و افتخارآفرین ادبیات مقاومت مسجدی هستند و مساجد می توانند ادامه دهنده تربیت نسل سلیمانی ها باشند.

بنابراین گزارش، دراین مراسم که به صورت جشن خانوادگی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد با عنوان «بهار نارنج» در محل مجتمع 22 بهمن تبریز برگزار شد، از 10 مدیرمسئول کانون برگزیده طرح اوقات فراغت تجلیل بعمل آمد.