برگزیدگان سوگواره عکس «به نشانی علم» معرفی شدند
برگزيدگان سوگواره عکس «به نشاني علم» معرفي شدند
همزمان با 19 مهر

برگزیدگان سوگواره عکس «به نشانی علم» معرفی شدند

همزمان با 19 مهر سالروز بيانات مقام معظم رهبري درخصوص کانون هاي فرهنگي هنري مساجد، طي مراسمي برگزيدگان سوگواره عکس «به نشاني علم» معرفي و تجليل شدند.
شناسه خبر : 52261 تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۲۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان آذربایجان شرقی، همزمان با 19 مهر سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، طی مراسمی که با عنوان "بهار نارنج" در سالن استاد صیامی مجتمع فرهنگی 22 بهمن تبریز به همت ستاد فهمای استان برگزار شد، منتخبین سوگواره عکس «به نشانی علم» مورد تجلیل قرار گرفتند.

بنابراین گزارش، از میان بیش از 300 اثر رسیده به این سوگواره براساس رای هیئت داوران در بخش مجموعه عکس، مهران فرجی به عنوان نفر اول و داوود ایمانی به عنوان نفر دوم معرفی شد و بنا به رأی هیات داوران هیچ اثری شایسته عنوان سوم شناخته نشد.

همچنین در بخش تک عکس رقیه سیاهی، اصغر ازدشت و معصومه اکبری درخشان به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

سوگواره عکس محرم با عنوان« به نشانی علم» همزمان با ماه های محرم و صفر در بخش اصلی شامل (مجموعه‌عکس و تک‌عکس) با محوریت موضوع روایت جلوه‌های بصری از حضور کودکان و نوجوانان در هیأت ها و مجالس عزاداری، آئین‌ها و سنت‌های سوگواری در ماه‌های محرم و صفر و همچنین خادمی کودکان و نوجوانان در هیأت های عزاداری وبخش ویژه با موضوع پیاده‌روی اربعین حسینی با محوریت تصویرنگاری از پیاده روی زائران کودک و نوجوان در ایام اربعین به سمت کربلا اعلام فراخوان شد.