اختتامیه جشنواره قرآنی «مدهامتان» برگزار می شود
اختتاميه جشنواره قرآني «مدهامتان» برگزار مي شود
با تجلیل از برگزیدگان

اختتامیه جشنواره قرآنی «مدهامتان» برگزار می شود

آيين اختتاميه و تجليل از برگزيدگان مرحله استاني شانزدهمين جشنواره قرآني «مدهامتان» با عنوان «شکر دهنان» برگزار مي شود.
شناسه خبر : 52338 تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۵۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان آذربایجان شرقی، «مرتضی شفیعی» مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی(فهما)، با اعلام این خبر اظهار داشت: جشنواره قرآنی«مدهامتان» فرصتی است تا به واسطه آن ظرفیت ها، استعدادها و توانمندی های موجود در مساجد شناسایی شده  و انگیزه ای برای جذب علاقه مندان به مساجد و فعالیت های قرآنی ایجاد شود.

وی ادامه داد: شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در رشته های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل، مفاهیم، معارف اهل بیت(علیهم السلام)، اذان، حفظ کل، مکبری، ‌قرائت نماز، حفظ جزء ۳۰ و استعدادیابی برگزار شد.

مدیر ستاد فهمای آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد : از بین بیش از 400 اثر رسیده به این دوره از مسابقات پس از بازبینی آثار و جمع بندی امتیازات توسط هیاتی از داوران برگزیده استانی؛ نفرات برتر هر رشته در دو بخش برادران و خواهران برای حضور در مرحله کشوری معرفی و مشخص شده است.

 بنابراین گزارش، آیین اختتامیه  و تجلیل از برگزیدگان مرحله استانی شانزدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» شامگاه روز پنج شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور مسئولین استانی، اساتید، قاریان، حافظان و فعالان قرآنی بین المللی، کشوری و استانی ، متسابقین و برگزیدگان این جشنواره با اجرای برنامه های مختلف از جمله اجرای گروه تواشیح  رضوان در مسجد حضرت فاطمه الزهرای شهرک ارم تبریز برگزار خواهد شد.

 گفتنی است، این مراسم به همت ستاد فهمای استان آذربایجان شرقی و با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و شهرداری منطقه 10 تبریز و کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه الزهرا (س)  برگزار می شود.