برای کار تشکیلاتی در مساجد نیازمند کادرسازی و جانشین پروری هستیم
براي کار تشکيلاتي در مساجد نيازمند کادرسازي و جانشين پروري هستيم
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی

برای کار تشکیلاتی در مساجد نیازمند کادرسازی و جانشین پروری هستیم

مدير ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان شرقي کادرسازي و جانشين پروري را لازمه کار تشکيلاتي در مساجد دانست .
شناسه خبر : 52663 تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۷

 به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی«مرتضی شفیعی» مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی در جریان بازدید از کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) تبریز و دیدار با مدیر مسئول، امام جماعت  وارکان این کانون اظهار داشت: احیای نقش و جایگاه  اصلی مساجد منوط به انجام کار تشکیلاتی  بوده و برای نیل به این مقصود نیازمند کادرسازی و جانشین پروری هستیم.

 شفیعی توجه به امور تربیتی در مساجد را یکی از عناصر لازم  برای کادرسازی و کار تشکیلانی دانست و خاطر نشان کرد: ماموریت جدی ما در ستاد کانون‌های مساجد فعال کردن پایگاه های فرهنگی و هنری مسجد به واسطه حضور نوجوانان و جوانان انقلابی و مسجدی است و باید بتوانیم با خلاقیت و نوآوری و ایجاد تعامل هرچه بیشتر میان مدارس و مساجد زمینه حضور و جذب حداکثری کودکان ونوجوانان به مساجد را فراهم کنیم.

 وی با اشاره به اینکه  انجام کارهای هیاتی مشترک درب طن مساجد  یازمند همدلی و وحدت رویه میان همه متولیان مسجد اشت از خدمات ارزشمند حجت الاسلام صادقی امام جماعت مسجد امام رضا(ع) و نقش موثر وی در ایجاد این وحدت رویه  و فراهم کردن زمینه  لازم  برای فعالیت های حداکثری کانون تقدیرکرد..

گفتنی است، ارائه گزارش توسط امام جماعت مسجد و مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) و تقدیر از ارکان مسجد، فعالان فرهنگی و مربیان کانون از دیگر برنامه های این بازدید بود.

کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) تبریز از کانونهای فعال تربیت محور استان بوده و قرار است  همزمان با هفته کتاب کتابخانه و قرائتخانه این کانون افتتاح شود.