غرفه ستاد کانون های مساجد آذربایجان شرقی در نمایشگاه کتاب تبریز
غرفه ستاد کانون هاي مساجد آذربايجان شرقي در نمايشگاه کتاب تبريز
با ارائه خدمات و اجرای برنامه های مختلف

غرفه ستاد کانون های مساجد آذربایجان شرقی در نمایشگاه کتاب تبریز

غرفه ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان شرقي در هجدهمين نمايشگاه بين المللي کتاب تبريز داير مي شود.
شناسه خبر : 52793 تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۴۹

 به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی؛ همزمان با هجدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز، غرفه خدمات ستاد کانون های فرهنگی هنری میاجد استان آذربایجان شرقی  با هدف معرفی خدمات و اجرای برنامه های مختلف دایر می شود.

این غرفه شامل پاتوق های کتاب وکتابخوانی، آموزشی، قرآنی، فرهنگی و هنری و پاتوق دختران دهه هشتادی خواهد بود؛ که در هر یک ازاین پاتوق ها خدمات مختلف مرتبط با آن موضوع ارائه خواهد شد .

 ارائه آمار و اطلاعات کانون های فرهنگی هنری و کتابخانه هــای مسجدی و معرفی فعالیت های کانون های مساجد در زمینه ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی،رونمایی از تازه های نشر،اجرای ئتاترخیابانی و نمایش هایی با موضوعات کتاب و کتابخوانی از اهم برنامه های ارائه شده در این غرفه خواهد بود.

همچنین در این غرفه  طرح انس با کتاب برای کودکان و نونهالان، مســابقه کتاب و کتابخوانی با محوریت کتابهای کودکان و نوجوانان میان بازدیدکنندگان از نمایشگاه برگزار و در پایان به برگزیدگان این مسابقه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

 بنابراین گزارش، غرفه ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی از 17 تا 21 آبان در سالن امیرکبیر نمایشگاه بین المللی  تبریز از ساعت 10صبح  تا 20شب آماده ارائه خدمات مختلف به بازدیدکنندگان خواهد بود.

 گفتنی است،خدمات پاتوق دختران دهه هشتادی این غرفه شامل برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی و علمی مختلف برای دختران خواهد بود که توسط کانون فرهنگی هنری رهپویان یاس به عنوان اولین کانون تخصصی دختران دهه هشتادی کشور ارائه خواهد شد.