اجرای تئاتر خیابانی در غرفه ستاد کانون ها ی مساجدآذربایجان شرقی
اجراي تئاتر خياباني در غرفه ستاد کانون ها ي مساجدآذربايجان شرقي
در هجدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز

اجرای تئاتر خیابانی در غرفه ستاد کانون ها ی مساجدآذربایجان شرقی

تئاتر خياباني« کودکان زيتون » و«يک هديه خوب» در غرفه ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان آذربايجان شرقي در نمايشگاه بين المللي کتاب تبريز اجرا مي شود.
شناسه خبر : 52844 تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۵۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان آذربایجان شرقی، دو تئاتر خیابانی«کودکان زیتون» و«یک هدیه خوب» به ترتیب در موضوع جنایات رژیم اشغالگر قدس در مورد کودکان مظلوم غزه و آشتی با کتاب و کتابخوانی در دو نوبت صبح و عصر درغرفه ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد  استان آذربایجان شرقی در نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز برای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه اجرا می شود.

«یاشار اسکندری» از هنرمندان کانون فرهنگی هنری نبی اکرم(س) تبریز و از بازیگران و مدرسان ئتائر و نمایش استان با محکوم کردن جنایت ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه کودکان و مردم مظلوم غزه در خصوص اجرای این نمایش اظهار داشت: این نمایش در مورد  کشتار کودکان بی گناه غزه است و افتخارمی کنم  به عنوان یک هنرمند مسجدی با زبان تئاتر، نفرت و انزجارعمومی را نسبت به این فاجعه تلخ جهانی با طراحی ، اجرا و بازیگری در نمایش « کودکان زیتون» نشان می دهم .

 وی همچنین در مورد نمایش«یک هدیه خوب» اظهار داشت: این نمایش به زبان طنز انتقادی راهکارهای آشتی با کتاب را بیان کرده و می کوشد با این نگاه انتقادی سهمی در توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی داشته باشد.

گفتنی است، اجرای این دو نمایش که با استقبال گسترده مردمی همراه است تا روز یکشنبه تاریخ 21 آبان ادامه خواهد داشت.