شناسایی و جذب مربیان کودک در غرفه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی
شناسايي و جذب مربيان کودک در غرفه کانون هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان شرقي
در هجدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز

شناسایی و جذب مربیان کودک در غرفه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی

همزمان با هجدهمين نمايشگاه بين المللي کتاب تبريز، مربيان کودک و نوجوان در غرفه ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان شرقي شناسايي شدند.
شناسه خبر : 52870 تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۱۱

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی؛ همزمان با هجدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز، ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی با مشارکت تعدادی از کانون های فرهنگی هنری شهرستان تبریز اقدام به برپایی غرفه و ارائه خدمات مختلف در حوزه کودک و نوجوان کرده است.

 کانون فرهنگی هنری مسجد امام رضا(ع)  منطقه ائل گلی تبریز  به عنوان یکی از کانونهای حاضر در غرفه ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان، علاوه بر اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و کتاب و کتاب خوانی اقدام به شناسایی و جذب مربی در حوزه کودک و نوجوان در رشته های هنری و تربیتی کرده است.

 بنابراین گزارش، برگزاری مسابقه نقاشی و کتابخوانی بین کودکان، برنامه قصه گویی در دو نوبت صبح و عصر، نقاشی روی صورت و اهدای هدیه یادبود به کودکان و دختران نوجوان و جوان بخش دیگری از برنامه های کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) به شمار می رود.

 گفتنی است، پس از معرفی خدمات و دوره های آموزشی کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) توسط تیم آموزشی این کانون بالغ بر 100 نفر از علاقمندان با تکمیل فرم های عضویت برای حضور در این دوره ها  اعلام آمادگی کردند.