جشن کتاب در کانون فرهنگی هنری شهدای محراب ملکان برگزار شد
جشن کتاب در کانون فرهنگي هنري شهداي محراب ملکان برگزار شد
در ادامه سلسله جشن های « محراب اندیشه»

جشن کتاب در کانون فرهنگی هنری شهدای محراب ملکان برگزار شد

همزمان با شروع هفته کتاب جشن «محراب انديشه» در کانون فرهنگي هنري شهداي محراب برگزارشد.
شناسه خبر : 52971 تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۴

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی، همزمان با شروع سی و یکمین دوره هفته کتاب، دومین جشن کتاب ازسلسله جشن های « محراب اندیشه» در کانون فرهنگی هنری شهدای محراب  مسجد جامع شهرستان ملکان برگزار شد .

 این برنامه که با برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان «مرواریدی در صدف» همراه بود، به همت کانون شهدای محراب و با حمایت ستاد فهما و امام جمعه این شهرستان و همکاری کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج) ،معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملکان و مدرسه غیر دولتی حضرت رقیه (س) برگزار شد.

یعقوب شیر محمدی، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای محراب دراین خصوص اظهارداشت: بعد از اعلام فراخوان مسابقه در مساجد، مدارس و اماکن عمومی این شهرستان بالغ بر 700 نفر از خواهران و برادران در مسابقه «مرواریدی درصدف» شرکت کردند.

 وی ادامه داد: « جشن محراب اندیشه » نیز همزمان با هفته کتاب در مصلی بزرگ ملکان برگزار و با حضور بیش لز 400 نفر از اعضای کانون، نمازگزاران  و عموم مردم با برگزاری مراسم دعای  ندبه و صرف صبحانه آغاز و پس از اجرای برنامه ها ی جنبی، با تقدیر از 42 نفر از برگزیدگان این مسابقه  خاتمه یافت .

گفتنی است،  درطول هفته کتاب،برنامه های مشابهی در 10 باب از کانون های فرهنگی هنری مساجد شهری و روستایی استان برگزار خواهد شد .