فراخوان شناسایی و جذب قاریان قرآن در استان آذربایجان شرقی منتشر شد
فراخوان شناسايي و جذب قاريان قرآن در استان آذربايجان شرقي منتشر شد
در راستای اجرای اجرای طرح ملی «مسجد پایگاه قرآن»

فراخوان شناسایی و جذب قاریان قرآن در استان آذربایجان شرقی منتشر شد

فراخوان شناسايي و جذب قاريان قرآن جهت اجراي طرح ملي «مسجد پايگاه قرآن» جهت در استان آذربايجان شرقي منتشر شد.
شناسه خبر : 52991 تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۵۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی، «مرتضی شفیعی» مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر اظهار داشت: این فراخوان با هدف شناسایی  قاریان قرآن کودک، نوجوان،جوان و پیشکسوت مسجدی و کانونی به منظور پشتیبانی و حمایت، مشارکت، ساماندهی و برنامه ریزی جهت اجرای طرح ملی « مسجد پایگاه قرآن» منتشر شده است.

وی افزود: بر اساس فراخوان اعلام شده، توانمندی لازم در تلاوت مجلسی  قرآن کریم برای قاریان خواهران و برادر از مهمترین شروط لازم بوده و علاقه مندان به مشارکت در اجرای طرح ملی « مسجد پایگاه قرآن» می توانند با مراجعه به سامانه مربوط به این طرج به آدرس  https://survey.porsline.ir/s/do1w1Pb اطلاعات خود را ثبت نمایند .

 وی خاطر نشان کرد: طرح مسجد پایگاه قرآن، به منظور  ترویج وگسترش هرچه بیشتر فرهنگ قرآنی و ایجاد فضای انس با قرآن در جامعه به شکل تلاوت مجلسی قرآن کریم در مساجد اجرا می شودکه می تواند زمینه را برای حضور بیشتر مردم و جوانان در مساجد فراهم کند.

 گفتنی است، درحال حاضر بیش از 80 پایگاه قرآنی درکانون های فرهنگی هنری شهری و روستایی مساجد استان آذربایجان شرقی فعالیت دارند.