دوره آموزشی مدیران کانون های فرهنگی هنری خواهران در آذربایجان شرقی برگزار می شود
دوره آموزشي مديران کانون هاي فرهنگي هنري خواهران در آذربايجان شرقي برگزار مي شود
با هدف تقویت شبکه بانوان مسجدی؛

دوره آموزشی مدیران کانون های فرهنگی هنری خواهران در آذربایجان شرقی برگزار می شود

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان آذربايجان شرقي از برگزاري دوره آموزشي مديران کانون هاي فرهنگي هنري تخصصي خواهران در تبريز خبر داد.
شناسه خبر : 53170 تاریخ انتشار : ۵ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۳۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی، «مرتضی شفیعی»، مدیراین ستاد اظهارداشت: با هدف تقویت وانسجام بخشی به فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در موضوع زن و خانواده همچنین گسترش فعالیت بانوان مسجدی، در سال جاری کانونهای فرهنگی هنری ویژه خواهران تاسیس و راه اندازی می شود.

 

وی افزود: به منظور توانمندسازی، الگوسازی وانتقال تجربیات موفق در حوزه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی، در هفته جاری برای مدیران کانون های خوهران دوره آموزشی برگزار می شود.

 

شفیعی تبیین نقش و جایگاه زن در تحقق تمدن نوین اسلامی، تقویت شبکه های بانوان در بستر کانون های فرهنگی هنری مساجد و ارتقای سطح توانمندی خواهران عضو کانون های مساجد را از مهمترین اهداف برگزاری این دوره اعلام کرد و اظهارداشت:  این دوره آموزشی در سه مرحله به شکل حضوری و غیرمتمرکز در شهر تبریز، غیرحضوری و متمرکز از طریق سامانه آموزش ستاد کانون های مساجد (بچه های مسجد) و حضوری و متمرکز در تهران با حضور مدیران کانون های ویژه  خواهران برگزار می شود. 

 

 وی آشنایی با اهداف و ساختار کانون های فرهنگی هنری ویژه خواهران، آشنایی با نقش زنان در تعالی خانواده و مهارت های مدیریت و کارتشکیلاتی در مسجد را از مهمترین سرفصل های این دوره آموزشی عنوان کرده و افزود: مدیران شرکت کننده دراین دوره با مهارتهای مدیریت و رهبری در تشکیلات، راهبردها و راهکارهای حضور اجتماعی زنان، رویکردها و برنامه های فرهنگی هنری این کانونها آشنا می شوند. 

 

دوره آموزشی مدیران کانون های فرهنگی هنری ویژه خواهران پنجشنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعد ازظهربا تدریس اساتید برجسته حوزه و دانشگاه در سالن اجتماعات شهرداری تبریز برگزار می شود.

برای تمامی شرکت کنندگان در این دوره که موفق به کسب نمره قبولی شوند گواهی نامه پایان دوره  صادر می شود.