فعالیت ۱۰۰ پایگاه قرآنی در مساجد دارای کانون آذربایجان شرقی
فعاليت ۱۰۰ پايگاه قرآني در مساجد داراي کانون آذربايجان شرقي
مدیر ستاد کانون‌های مساجد آذربایجان شرقی خبر داد؛

فعالیت ۱۰۰ پایگاه قرآنی در مساجد دارای کانون آذربایجان شرقی

شفيعي گفت: حدود ۱۰۰ پايگاه قرآني در سطح مساجد استان فعال است که به صورت تخصصي فعاليت‌هاي قرآني را پيگيري مي کنند.
شناسه خبر : 53748 تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۱۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان آذربایجان شرقی، «مرتضی شفیعی» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی در محفل انس با قرآن که به همت کانون فرهنگی هنری ابوذر دوزدوزان و دیگر نهادهای فرهنگی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: حدود ۱۰۰ پایگاه قرآنی در سطح مساجد استان فعال است که به صورت تخصصی فعالیت‌های قرآنی را پیگیری می کنند.

وی از اجرای طرح تلاوت نور در بیش از ۳۰۰ مسجد دارای کانون فرهنگی هنری استان خبر داد و خاطرنشان کرد: به دنبال تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر «هر مسجد؛ یک پایگاه قرآنی» در سطح استان هستیم.

شفیعی با اشاره به این‌که ۱۴۴۲ کانون فرهنگی هنری و ۷۷ کانون تخصصی خواهران در مساجد شهری و روستایی استان فعال هستند، گفت: برگزاری محافل انس با قرآن و کرسی‌های تلاوت با بهره‌مندی از سبک‌های به‌روز و جذاب در ایام مختلف سال در دستور کار ستاد کاون‌های مساجد استان قرار دارد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی با تقدیر از همت جمعی کانون‌های مساجد شهر دوزدوزان در برگزاری محفل انس با قرآن یادآور شد: این مراسم با همراهی و وحدت‌رویه موجود میان نهادهای مختلف فرهنگی منطقه اجرا می شود.

وی در پایان با تأکید بر این‌که سعادت جامعه بشری در گرو تمسک به آیات قرآنی است، گفت: عمل به آیات قرآن باید در تمام شئون زندگی فردی و اجتماعی بروز و ظهور داشته باشد، در این صورت شاهد جامعه‌ای پویا و دی‌مدار خواهیم بود.

گفتنی است، محفل انس با قرآن به همت کانون فرهنگی هنری ابوذر دوزدوزان و دیگر نهادهای فرهنگی با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع این شهر برگزار شد و در پایان از خیرین و فعالان قرآنی منطقه با حضور نماینده ولی فقیه در استان تجلیل بعمل آمد.

کلمات کلیدی: مرتضي شفيعي فهما