تجلیل از دانشجویان کانون طفلان مسلم تبریز به مناسبت روز پژوهش
تجليل از دانشجويان کانون طفلان مسلم تبريز به مناسبت روز پژوهش

تجلیل از دانشجویان کانون طفلان مسلم تبریز به مناسبت روز پژوهش

طي مراسمي از 20 دانشجوي کتابخانه و قرائتخانه کانون فرهنگي هنري مسجد طفلان مسلم تبريز تجليل به عمل آمد.
شناسه خبر : 53750 تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۰:۱۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان آذربایجان شرقی، مراسم تجلیل از مقام علمی 20 نفر از دانشجویان کتابخانه و قرائتخانه مسجد طفلان مسلم تبریز به همت کانون فرهنگی هنری و همکاری پایگاه مقاومت بسیج به مناسبت روز پژوهش برگزار شد. 

این مراسم علمی و مسجدی با حضور دانشجویان و خانواده آنان و نیز تعدادی از مسؤولان علمی پژوهشی و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی، امام جماعت و هیئت امنا، فرمانده پایگاه مقاومت و بسیجیان این مسجد در محل قرائتخانه این مسجد در یک فضای صمیمی برگزار شد. 

اسماعیل فاتحی‌فر، رئیس دانشگاه صنعتی سهند تبریز طی سخنانی، از فعالیت‌ها و خدمات کتابخانه ای ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ابراز خرسندی کرده و به تداوم و تقویت ارتباط دانشجویان با برنامه های علمی و دینی مساجد تاکید کرد. 

وی ضمن اعلام آمادگی برای اعزام اساتید به کتابخانه ها و کانون‌های فرهنگی هنری تبریز برای ارائه مشاوره های علمی و تحصیلی، خاطرنشان کرد: در طول انقلاب اسلامی، هر جا که به صورت جهادی وارد میدان شدیم، نتیجه قطعی آن پیروزی بود و در ادامه نیز بایستی، برای غلبه به مشکلات موجود، با فرهنگ مسجدی و جهادی حرکت کنییم تا به پیروزی‌های بزرگتر درعرصه های بیشتر نائل آییم.

فاتحی‌فر به ضرورت ارتباط عملی و علمی دانشجویان به جامعه صنعت و تولید تاکید کرد و گفت: هر چند این ارتباط در بعضی از حوزه ها ایجاد شده و لی به تناسب تعداد بیشتر دانشجو و دانشگاه در کشورمان، کافی نمی باشد.

رئیس دانشگاه صنعتی سهند تبریز اظهار کرد: بایستی پژوهشهای دانشجویان، تحقیقات بنیادی و کاربردی با شد تا جامعه صنعتی و سرمایه گذاری بتواند از آن در جهت ارتقای صنعت و تولید بهره برداری کند. 

وی پیشرفت کشورمان در بخش‌های نانوتکنولوژی، پزشکی، دفاعی و حضور تعداد بیشتر اساتید دانشگاه‌های ایران در رده استادان برتر جهان را امیدبخش دانست و برای ورود جدی دانشجویان به عرصه علم وتحقیق و کارافرینی تاکید کرد.

فاتحی‌فر در پایان ضمن پاسخ به سئوالات حاضرین، برای ایجاد زمینه کارآفرینی و تولید برای دانشجویان مسجدی از سوی دانشگاه صنعتی شریف اعلام آمادگی کرد.

یادآور می شود، در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدیه، از 20 دانشجوی قبولی عضو این کتابخانه و قرائتخانه تجلیل به عمل آمد.