آغازطرح بازدید میدانی از کانون های فرهنگی هنری مساجد تبریز
آغازطرح بازديد ميداني از کانون هاي فرهنگي هنري مساجد تبريز
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی خبرداد،

آغازطرح بازدید میدانی از کانون های فرهنگی هنری مساجد تبریز

مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان از آغاز طرح بازديد و بازرسي از کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد تبريز به منظور ساماندهي، تعامل و بررسي مشکلات و موانع موجود خبر داد.
شناسه خبر : 53949 تاریخ انتشار : ۳ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۱۵

به گزارش روابط عمومی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی،«مرتضی شفیعی» اعلام کرد: در راستای خدمات رسانی بهتر به کانون های فرهنگی هنری  استان ، طرح بازدید دوره ای از کانون های شهری و روستایی شهرستان تبریز آغاز شده و در دیگر شهرستانهای استان نیز اجرایی خواهد شد.

 وی آشنایی با نقاط ضعف و قوت، رصد موانع و مشکلات، اتخاذ تدابیر لازم برای حل آسیب های موجود و تسهیل گری در جهت پیشبرد اهداف ستادی و میدانی را از مهم‌ترین اهداف حضور در کانون های فرهنگی هنری عنوان نمود.

 شفیعی با اشاره به اینکه حضور در کانون‌ها و بازدید میدانی از فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فرصتی برای دیدار چهره ‌به ‌چهره با فعالان مسجدی هر منطقه است افزود: آشنایی با ظرفیت های موجود در کانونها و مساجد، تشویق و ارائه الگوهای موفق برای برگزاری برنامه های قرآنی، فرهنگی هنری، علمی آموزشی  و ... از دیگر اهداف مهم حضور میدانی در کانونها می باشد.

وی ادامه داد: بروزرسانی کاربرگ های توسعه و ساماندهی، بررسی اموال و تجهیزات اهدا شده به کانون ها، آموزش سامانه بچه های مسجد، معرفی برنامه های فرهنگی هنری آموزشی در طول سال و پالایش کتابخانه های کانون ها از جمله برنامه های مهمی است که در این بازدید ها با دقت نظر کارشناسان ستاد استانی دنبال خواهد شد.

مدیر ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان تصریح کرد: کادرسازی از نیروهای مؤمن و انقلابی برای نقش آفرینی در نظام اسلامی از اهداف مهم این نهاد بوده و در بازرسی از کانونها شناسایی ظرفیت و توان اجرایی و نیروهای توانمند کانونی نیز انجام خواهد شد.    

گفتنی است؛ برنامه بازدید ازکانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی از اول دی ماه  توسط کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آغاز شده  و به عنوان یکی از برنامه های محوری این ستاد تا پایان سال ادامه خواهد داشت.