همایش « دست بوس مادر» برگزار می شود
همايش « دست بوس مادر» برگزار مي شود
به همت کانون فرهنگی هنری سید الساجدین ؛

همایش « دست بوس مادر» برگزار می شود

همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) همايش « دست بوس مادر» به همت کانون فرهنگي هنري سيد الساجدين (ع) در شهرستان مراغه برگزار مي شود.
شناسه خبر : 54087 تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۳۳

 به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی، سید مصطفی امامزاده مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سید الساجدین(ع) مراغه با اعلام این خبر اظهار داشت: با هدف تکریم و گرامیداشت مقام مادر، همایش« دست بوس مادر» به همت این کانون و با حمایت های ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار خواهد شد .

وی سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مادر را فرصتی مناسب برای گسترش هرچه بیشتر فرهنگ فاطمی دانست و گفت: گسترش و نهادینه کردن فرهنگ تکریم و احترام به مادر میان کودکان و نوجوانان ، معرفی الگوهای اسلامی و فاطمی برای زنان ،تبیین شخصیت حضرت زهرا (س) و اهمیت نقش مادران در جامعه و معرفی مادران شهدا به عنوان نمونه ای بارز از مادران ایثارگر و صبور، از مهمترین اهداف برگذاری همایش« دست بوس مادر» می باشد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سید الساجدین(ع) مراغه اعلام کرد: این مراسم با حضور مجید محبوبی از نویسندگان حوزه دقاع مقدس برگزار خواهد شد و تکریم از مادران شهدا، مولودی خوانی  به مناسبت میلاد حضرت فاطمه الزهرا(س) ، قرائت شعر و اهدای شاخه گل و نامه تشکر از سوی فرزندان به مادران به همراه دست بوسی از مادر مهمترین بخش های این همایش خواهد بود.

بنابراین گزارش، این مراسم روز پنج شنبه 14 دی ماه در ایوان مسجد طاق شهرستان مراغه با حضور مادران و فرزندان برگزار خواهد شد .