کمیته مساجد ستاد دهه فجر آذربایجان‌شرقی تشکیل جلسه داد
کميته مساجد ستاد دهه فجر آذربايجان‌شرقي تشکيل جلسه داد

کمیته مساجد ستاد دهه فجر آذربایجان‌شرقی تشکیل جلسه داد

نخستين جلسه کميته مساجد و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر آذربايجان شرقي با حضور دستگاه‌هاي عضو برگزار شد.
شناسه خبر : 59683 تاریخ انتشار : ۸ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۵۲

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی، نخستین جلسه کمیته مساجد و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر آذربایجان شرقی با حضور نمایندگان نهادها و دستگاه‌های عضو درمحل اداره کل اوقاف و امورخیریه، برگزار شد.

حجت الاسلام «سیدشهاب الدین حسینی» در نخستین جلسه کارگروه مساجد ستاد استانی بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با توصیف مساجد به عنوان پایگاه ،خواستگاه و محور تداوم و استمرار انقلاب اسلامی  اظهار داشت: عظمت انقلاب اسلامی نگاه دنیا را به خود معطوف کرده و هراس و واهمه دشمنان از قدرت انقلاب برای زمینه سازی واقعه عظیم ظهور آشکار شده است.

وی گفت : برکات و ثمرات انقلاب اسلامی محدود و مختصر به مرزهای داخلی نبوده و امروزه با نگاه به جبهه مقاومت می توان اقتدار و برکت همه جانبه انقلاب را درک کرد.

حسینی با اشاره به لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در ایام الله دهه فجر گفت: به برکت انقلاب اسلامی در نقاط صفر مرزی شاهد ارائه خدمات پایدار و فراهم کردن دسترسی عمومی به برق، آب، گاز، شبکه مخابراتی و حتی اینترنت هستیم که در مقایسه با سایر کشورهای همسایه هزینه  مصرف انرژی بسیار پایین تر می باشد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان با اشاره به تلاش های دشمن در ایجاد نفاق و تفرقه خاطرنشان کرد: علی رغم سعی همه جانبه دشمنان در ایجاد تفاسیر و فضاهای منفی و ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب، مردم با اقتدار و استقامت در پای کشور و انقلاب ایستاده اند و تارسیدن به قله باید این استقامت و پایداری حفظ شود.

بنابراین گزارش، مقرر شد در جلسه آینده کمیته ، هریک از نهادها و دستگاه های عضو برنامه های خود را به مناسبت بزرگداشت دهه فجر اعلام کنند.