اعزام مربیان منتخب کانون های مساجد آذربایجان شرقی به دوره توانمندسازی
اعزام مربيان منتخب کانون هاي مساجد آذربايجان شرقي به دوره توانمندسازي

اعزام مربیان منتخب کانون های مساجد آذربایجان شرقی به دوره توانمندسازی

مدير ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان شرقي از اعزام مربيان کانون‌هاي فرهنگي هنري مناطق کم‌برخوردار اين استان به رويداد توانمندسازي مربيان تربيتي خبر داد.
شناسه خبر : 60365 تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۴۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی، «مرتضی شفیعی» با اعلام این خبر اظهار داشت: رويداد توانمندسازي مربيان با عنوان «در مسير» به همت معاونت فرهنگي هنري ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد کشور برگزار مي شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: 9 نفر از مربیان شاخص و منتخب کانونهای فرهنگی هنری محلات محروم و کم برخوردار استان و فعال در حوزه قرآنی و تربیتی پس از شناسایی و گزینش نهایی به این دوره اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این رویداد ویژه مدیران، مربیان و فعالان تربیتی و قرآنی محلات برگزار می شود، گفت: آموزش اصول و مبانی تربیت  و فعالیت فرهنگی، آموزش مهارت های کاربردی مربیگری، ارائه تجربیات برتر تربیتی و توانمندسازی تخصصی در راستای فعالیت های تربیتی و قرآنی از مهمترین اهداف برگزاری این دوره است.

بنابراین گزارش، رویداد توانمندسازی مربیان «در مسیر» با همکاری سازمان اجتماعی وزارت کشور با محوریت مسائل فرهنگی و تربیتی روزهای ۲۶ و ۲۷ بهمن (پنج شنبه و جمعه) با حضور جمعی از اساتید برتر کشور از جمله حجت الاسلام دکتر «محمد حاج ابوالقاسم» مشاور رییس جمهور در امور روحانیت و «ابراهیم نورمحمدی» مسئول قرارگاه اجتماعی وزارت کشور و دیگر صاحب نظران حوزه تربیت در تهران  برگزار می شود.