حضور برگزیدگان استانی جشنواره مدها متان در مرحله کشوری
حضور برگزيدگان استاني جشنواره مدها متان در مرحله کشوري

حضور برگزیدگان استانی جشنواره مدها متان در مرحله کشوری

مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان شرقي از اعزام برگزيدگان جشنواره قرآني مدهامتان اين استان به مرحله کشوري خبر داد.
شناسه خبر : 60563 تاریخ انتشار : ۱ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۴۶

 به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی، « مرتضی شفیعی» با اعلام این خبر اظهارداشت : شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل، مفاهیم، معارف اهل بیت (علیهم السلام)، اذان، حفظ کل، مکبری، قرائت نماز، حفظ جز ۳۰ و استعدادیابی برگزار شد و از بین بیش از ۴۰۰ اثر رسیده به این جشنواره پس از بازبینی آثار و جمع بندی امتیازات توسط هیأتی از داوران برگزیده استانی؛ نفرات برتر هر رشته در دو بخش برادران و خواهران برای حضور در مرحله کشوری معرفی و مشخص شد.

 شفیعی با توصیف جشنواره قرانی مدها متان به عنوان بهترین فرصت برای شناسایی و تربیت استعدادهای قرآنی و بهترین زمینه برای ارتقای مهارت و دانش قرآنی فعالان مسجدی، اظهار داشت: مرحله کشوری این جشنواره به میزبانی استان کردستان روزهای 13 و 14 اسفند برگزار خواهد شد و 9 نفر از برگزیدگان استان جهت رقابت در مرحله نهایی به این جشنواره اعزام می شوند.

 بنابراین گزارش،در رشته اذان علی افشارزاده از کانون بیت القرآن و عترت، سید هادی حسین زاده از کانون حضرت ابراهیم(ع) و در رشته حفظ، مهدی صفرزاده از کانون شهدای حکم آباد و فاطمه تقی زاده از کانون نورالتقلین جزء نفرات اعزامی خواهند بود.

 همچنین، عرفان حسن زاده بشیر از کانون شهید مدنی،علی آذرکلاه از کانون مدافعین حرم، فرناز صمدیان از کانون سید الشهدا،طاها حسن زاده و امیر محمد نظامدوست از کانون خامس آل عبا در مرحله کشوری شانزدهمین جشنواره قرآنی مدها متان حضور خواهند داشت.