بازدید مدیر ستاد کانون های مساجد آذربایجان‌شرقی از کانون ثامن الحجج(ع) آذرشهر
بازديد مدير ستاد کانون هاي مساجد آذربايجان‌شرقي از کانون ثامن الحجج(ع) آذرشهر

بازدید مدیر ستاد کانون های مساجد آذربایجان‌شرقی از کانون ثامن الحجج(ع) آذرشهر

مدير ستاد کانون هاي مساجد آذربايجان‌شرقي به همراه کارشناسان اين ستاد در جريان سفر به آذرشهر از کانون ثامن الحجج(ع) اين شهرستان بازديد کرد.
شناسه خبر : 60792 تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۰۸

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری  آذربایجان‌شرقی، همزمان با افتتاح 10 باب کانون فرهنگی هنری درآستانه سالروز تاسیس کانون های مساجد،مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان شرقي به همراه کارشناسان اين ستاد و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آذرشهر، از کانون فرهنگي هنري مسجد ثامن الحجج (ع) این شهر بازديد کرد.

«مرتضی شفیعی» در این بازدید طی سخنانی حضور درکانون ها ‌و بازدید میدانی از فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را فرصت مغتنمی  برای دیدار چهره ‌به ‌چهره با فعالان کانونی و مسجدی هر منطقه دانست و خاطر نشان کرد: آشنایی هرچه بیشتر با ظرفیت ها و توانمندی ها ،بررسی آخرین وضعیت کانون و رصد مشکلات و موانع موجود از مهمترین اهداف این بازدید به شمار می رود.

شفیعی ضمن اشاره به سیاست های کاری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و فعالیت های انجام یافته در طول امسال اظهارداشت: در صورت ارائه طرح های بومی توانمند از سوی کانون ها در زمینه های مختلف قرآنی، علمی، فرهنگی، فن آوری و کارآفرینی این طرح ها مورد حمایت قرار خواهد گرفت. 

 وی با اشاره به اهداف و برنامه‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در دور جدید فعالیت افزود: برنامه ریزی، نظارت، هماهنگی، انسجام و تقویت امور کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اولویت اصلی ستاد استانی است.

شفیعی با بیان این‌که ساماندهی و راه اندازی و تجهیز کانون‌های فرهنگی و هنری و کتابخانه‌های مساجد در دور جدید فعالیت ستاد استانی به صورت جدی مورد توجه قرار گرفته است، گفت: پیگیر احیای هویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان چه در مناطق شهری و چه روستایی با تبیین کارکرد و نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف هستیم.

وی در جریان این بازدید از اقدامات ارزشمند کانون فرهنگی هنری ثامن الحجج(ع) قدردانی کرد و گفت: تعامل و ارتباط سازنده بین مسئولین مسجدی و  نهادهای فعال در مسجد از عوامل موفقیت و پیشبرد اهداف تربیتی و جذب هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان به مسجد است.

 گفتنی است، در ادامه این بازدید مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ثامن الحجج  گزارشی از فعالیت های این کانون در زمینه ها ی مختلف قرآنی، فرهنگی، هنری ارائه کرد و حضور مسئولین استانی و شهرستانی دراین کانون را باعث دلگرمی دانست.