عضو کانون نورالثقلین تبریز رتبه نخست جشنواره مدهامتان را کسب کرد
عضو کانون نورالثقلين تبريز رتبه نخست جشنواره مدهامتان را کسب کرد

عضو کانون نورالثقلین تبریز رتبه نخست جشنواره مدهامتان را کسب کرد

رتبه نخست رشته حفظ خواهران در شانزدهمين جشنواره ملي قرآني مدهامتان به يکي از اعضاي کانون فرهنگي هنري نورالثقلين تبريز اختصاص يافت.
شناسه خبر : 60814 تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۳۵

به گزارش روابط‌ عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان‌شرقی، همزمان با برگزاری اختتامیه شانزدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان که به میزبانی استان کردستان برگزار شد، فاطمه تقی نژاد عضو کانون فرهنگی هنری نور الثقلین تبریز رتبه نخست بخش حفظ کل را از آن خود کرد.

« مرتضی شفیعی» مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی، با تبریک این موفقیت به جامعه قرآنی اظهار داشت: جشنواره قرآنی مدهامتان علاوه بر ایجاد زمینه مناسب، برای ارتقای مهارت و دانش قرآنی فعالان مسجدی، در یک فضای رقابتی امکان شناسایی استعدادهای بالقوه قرآنی در مساجد استان را فراهم کرده و فرصت مناسبی برای شناسایی و تربیت استعدادهای قرآنی به ویژه در بین کودکان و نوجوانان است.

وی خاطرنشان کرد: تقویت نیروهای مسجدی در تمامی عرصه های قرآنی، فرهنگی، هنری و علمی از اهداف مهم ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد بوده و در این راستا برنامه های پیش بینی شده با رویکرد مخاطب‌ پسند و جوان‌محور اجرا شده است.

گفتنی است، شانزدهمین دوره مسابقات ملی مدهامتان به میزبانی شهر سنندج از ۱۲ اسفند آغاز و پس از رقابت ۲۸۰ نفر با ارزیابی ۲۵ داور برجسته ملی و بین المللی شامگاه دوشنبه در مجتمع فرهنگی نور این شهر به کار خود پایان داد.