بازارچه محلی کالای ایرانی در تبریز برپا می شود
بازارچه محلي کالاي ايراني در تبريز برپا مي شود
به همت کانون تخصصی خواهران «ریحانه های مسجدی»

بازارچه محلی کالای ایرانی در تبریز برپا می شود

نمايشگاه و بازارچه محلي کالاي ايراني با هدف توانمند سازي اقتصادي بانوان، به همت کانون تخصصي خواهران «ريحانه هاي مسجدي» برگزار مي شود.
شناسه خبر : 62730 تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۱:۵۲

 به گزارش روابط عمومی ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی، « مهدیه رحیمی» مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران «ریحانه های مسجدی» مسجد امام خمینی(ره) شهرک یاغچیان تبریز با اعلام این خبر اظهار داشت: این نمایشگاه به عنوان یکی از برنامه های کانون در بزرگداشت دهه امامت و ولایت در غرفه های 20 گانه عرضه و نمایش تولیدات خانگی بانوان در تاریخ های دوم و سوم تیرماه به مدت دو روز برگزار خواهد شد.

 رحیمی ،تولیدات  خانگی بانوان و محصولات فرهنگی را از غرفه های مهم این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: محصولات عرضه شده در این نمایشگاه از تولیدات زنان سرپرست خانوار بوده و برگزاری  این نمایشگاهها یکی از راهکارهای موثر در حمایت از خانواده و مادران تلاشگر می باشد.

 وی افزود: با هدف ترویج و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف  بویژه میان دختران جوان  و نوجوان در  یکی از غرفه های این نمایشگاه محصولات مرتبط با حجاب و عفاف  از قبیل چادر، روسری و غیره  به عرضه و فروش خواهد رسید.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ریحانه های مسجدی، برگزاری جشن بزرگ عید قربان ، مراسم قرائت دعای عرفه ویژه بانوان را از دیگر برنامه های این کانون به مناسبت بزرگداشت دهه امامت و ولایت عنوان کرد و افزود :جشن عید غدیر به شکل خیابانی و با برنامه ها ی جنبی از جمله غرفه کودک، ایستگاه نقاشی، اجرای سرود و مداحی همراه خواهد بود.

بنابراین گزارش، نمایشگاه و بازارچه محلی کانون تخصصی خواهران ریحانه النبی روزهای دوم و سوم تیرماه از ساعت 11 تا 17:30 در شهرک شهید یاغچیان، خیابان نجم ،جنب باشگاه ورزشی یاغچیان آماده بازدید عموم خواهد بود.