مجموعه آموزشی رفاهی روستاک آماده میزبانی از کانون های مساجد است
مجموعه آموزشي رفاهي روستاک آماده ميزباني از کانون هاي مساجد است

مجموعه آموزشی رفاهی روستاک آماده میزبانی از کانون های مساجد است

تفاهم نامه همکاري ميان ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان شرقي و مجتمع رشد و خلاقيت کودک " روستاک" در آستانه آغاز طرح هاي اوقات فراغت منعقد شد.
شناسه خبر : 62847 تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۱:۳۷

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی ، «مرتضی شفیعی»، با اعلام این خبر اظهار داشت: انعقاد این تفاهم نامه زمینه ساز گسترش خدمات ارائه شده به کانون های فرهنگی هنری مساجد بویژه کانون های مجری طرح مسجد، کانون نشاط در راستای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان می باشد.

 مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری استان با اشاره به ضرورت تربیت نسل جدید انقلاب در بستر مساجد اظهار داشت:  ایجاد جذابیت و نشاط همراه با بکارگیری شیوه های نوین جذب کودکان ، نوجوانان و جوانان به مساجد  باید مورد توجه قرار گیرد و طرح مسجد ،کانون نشاط به عنوان یکی از طرح های موفق با رویکرد تربیت‌ محور میتواند به خوبی در موضوع کادرسازی و توانمندسازی نیروی انسانی اعمال نقش نماید.

 وی حسن تعامل با نهادها و مراکز دولتی و خصوصی  به منظورهم افزایی و استفاده از خدمات و ظرفیت های مشترک را یکی از رویکرد های اصلی ستاد کانون های مساجد استان دانست و افزود: مجتمع رشد و خلاقیت کودک "روستاک" یک مجتمع فرهنگی ، آموزشی، تفریحی و اردویی بوده و همه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان علاقه‌مند به استفاده از خدمات این مجتمع  می توانند با مراجعه به ستاد استانی و اخذ معرفی‌نامه؛ از تخفیف‌های ویژه جهت برگزاری طرح اوقات فراغت بهره مند شوند.

 بنابر این گزارش ، خدمات آموزشی ارائه شده در مجتمع  روستاک شامل 10 کارگاه  علمی، معماری ، قصه گویی و نمایش، نجاری، پخت نان، کشاورزی، سفالگری ، نقاشی، آشنایی با حیوانات اهلی، بازی های بومی و محلی می باشد.

گفتنی است ، آدرس  مجتمع فرهنگی مهارتی رشد و خلاقیت کودک روستاک، جاده تهران بعد از پلیس راه، روبروی شهرک صنعتی عالی نسب، جنب  کن تایر.مرکز آموز کشاورزی تبریز می باشد .